Zahrajeme si takovou hru. Na věku, váze, vzdělání, barvě kůže, rodinném stavu, bydlišti ani zkušenostech nezáleží. Cílem se stane plnění nejrůznějších originálních on-line BDSM výzev (konkrétní příklady viz inzerát na seznamce). Pokud tě to zaujalo a jsi odhodlaná něco vydržet, napiš! ZDE UVÁDÍM PRAVIDLA:
-----§01-----
Během hry bude subinka nazývána hračkou.
-----§02-----
Komunikace proběhne nejdříve na serveru Darklife, později může pokračovat na jiné platformě. Na příjmu by oba zúčastnění měli být minimálně 1x za 24 hodin. Nejhorším a eticky neodpustitelným proviněním se stává bezdůvodná dlouhodobá ignorace zpráv protějšku (tzv. ghosting).
-----§03-----
Poznávat osobnost své hračky může pán během jednotlivých her, které začnou po vzájemném odsouhlasení tohoto řádu bez zbytečného smalltalku.
-----§04-----
Aby nedošlo ke znehodnocení atmosféry v průběhu hry, není tato smlouva platná bez vymezení neakceptovaných praktik. Ze strany hračky zůstává nejjednodušším způsobem vyplnění dotazníku na Darklife, pokud se k tomu zatím neodhodlala (nebo tato omezení vypíše samostatně do přílohy). Co "odmítá" pán respektuje. V každém případě extrémními praktiky (krev, výkaly, trvalé následky), nezdravý životní styl (pán má zájem, aby mu hračka vydržela nerozbitá) a záměrné veřejné pohoršení s dopadem na civilní život zůstanou off-limit. Stále však přetrvá to napětí, zda něco před cizím člověkem náhodou "nevypadne", nebo někdo něco "neobjeví"... Takže zůstane jen na herečce, jak si to dokáže ohlídat ;).
-----§05-----
Pokud hračka nebude trávit dostatek času v následujících dnech sama ve svém hnízdě, dá pánovi předem vědět, aby připravil takovou misi, kterou lze zvládnout inkognito ve společnosti, třeba i během dovolené nebo pracovního meetingu.
-----§06-----
Zadání hračka dostane vždy v pondělí a ve čtvrtek okolo 23:00 večer. Po jeho přečtení pánovi obratem poděkuje (případně se doptá na nejasnosti) a slíbí, že jej vykoná dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
-----§07-----
Po přijetí výzvy hračka nesmí být rozptylována svými zbytnými potřebami, proto ztrácí právo na sebeuspokojení a orgasmus, který si může opět dopřát až po jejím samotném dokončení (nebo během plnění, pokud je výzva koncipována v tomto duchu).
-----§08-----
Na splnění úkolu má hračka 72 hodin začínajících nejbližší půlnocí.
-----§09-----
V každé výzvě pán konkrétně uvede, jaký důkaz mu hračka poskytne po provedení. Může se jednat o textový popis s informací, kde a za jakých okolností úkol vykonala, jak se u toho cítila; u jiných výzev poslouží "anonymní" fotka (obličej není vyžadován), popř. zvukový záznam.
-----§10-----
Je očekávaná určitá úroveň – odpovědi budou vždy pravdivé a dostatečně dlouhé (holá věta za odstavec textu je považována za urážku snahy pána).
-----§11-----
Kdykoli hračce nakonec zůstává právo úkol nesplnit – ostatně vše dělá zcela dobrovolně, bez oboustranných citových a finančních nároků a to jen protože se ji tato pozice líbí a určitě je i velmi zvědavá, co si pán připraví příště, takže toho nezneužije ;). V takovém případě ale její možnost udělat si dobře závisí na jeho rozhodnutí (jako tomu bývalo ve starověku v případě poraženého otroka v Koloseu) – poníženě poprosí o odpuštění, detailně popíše svou snahu a důvod selhání, jelikož jen konstruktivní kritika může být přijata.
-----§12-----
Přátelství pán nabídne/přijme (jako trofej odhodlanosti) pouze po splnění tří výzev.
-----§13-----
V konečném důsledku tedy zůstává jen na ní, jestli se stane pánovou oblíbenou hračkou, na kterou nepřestane myslet a bude se s ní (případně na její úkor;)) skvěle bavit (což se pro ní stává od nynějška smyslem existence a nejvyšší odměnou), nebo zůstane vzadu na polici zaprášená bez povšimnutí...